Selectiemethode & testing

Van interview en aanwerving tot opvolging

Snelle én kwaliteitsvolle resultaten. De geknipte kandidaat voor uw vacature of project. Alles wat we doen, heeft maar één doel: die ene, perfecte match die uw bedrijf extra slagkracht bijbrengt. Daarom hanteren we een strikte selectiemethode en krijgt u in elke fase van het proces heldere feedback.

• Diepte-interview
    Alle kandidaten die u van ons aanbevolen krijgt, werden vooraf grondig geïnterviewd door een consultant die uw sector door en door kent. U krijgt van ons het originele cv met nuttige feedback om uw sollicitatiegesprekken voorbereid aan te vatten.

• Testing
    Wil u nog dieper graven? Dan legt uw kandidaat bij ons een persoonlijkheidstest af of polsen we naar zijn of haar technische competenties. Met beproefde instrumenten en objectieve resultaten.

• Matching & aanwerving
    Afspraken plannen, feedbackrondes, contractondertekening,… U staat er niet alleen voor. Strand Associates Consulting neemt u een pak werk uit handen en speelt kort op de bal om die ene witte raaf niet te laten vliegen.

• Opvolging
    Proficiat! U hebt uw nieuwe (project)medewerker gevonden. Hoort u daarna nog van ons? Wees daar maar zeker van. En uw ‘new recruit’ trouwens ook. We blijven met u en hem of haar in contact. Omdat we graag weten hoe u het samen maakt. En omdat u van een hechte businesspartner niet anders verwacht.

Personeel aanwerven in ICT, Scientific, Supply Chain & procurement, Oil & gas? Bel ons op +32 (0)3 206 51 20 en we selecteren voor u dé man of vrouw voor uw vacature of project.

Snel zoeken
Interessante vacatures
inregio Antwerpen-Zuid
inAntwerpen (Linkeroever)
inOost Vlaanderen
inLonderzeel
inAntwerpen
inOost-Vlaanderen
inWillebroek
inBrussel
inLuik
Alle vacatures
Recommended by

Hoe formuleer je een goede aanbeveling op LinkedIn voor een vriend(in) of collega en kom je zelf ook goed uit de verf? Lees onze tips en schrijf voortaan pareltjes van 'recommendations'.