Een terugblik op 2013

Eerst en vooral willen wij u met het voltallige team van Strand Associates Consulting een fantastisch nieuw jaar toewensen! Hopelijk maakte u reeds een vliegende start in 2014.

Graag hadden wij, met u, nog even teruggeblikt op 2013!

Click picture to enlarge

Armen Tekort & Strand Associates care!

Heeft u onze kerstactie opgemerkt? Met de eindejaarperiode in het vizier beslistte Strand Associates eind november om “iets anders” te doen. Geen traditionele –obligatoire– fles wijn of doos pralines voor onze klanten!

Het budget ‘holiday gifts’ werd volledig aangewend als donatie voor Armen Tekort vzw (ATK). ATK is een Antwerpse beweging die zich inzet voor de empowerment van 5000+ kansarmen in Antwerpen. Aan de hand van een sociaal experiment toont ATK aan dat kansarmoede in onze samenleving verslagen kan worden.

Voor de empowerment van de Antwerpse kansarmen rekent Armen Tekort op vrijwilligers. Deze vrijwilligers worden opgeleid en getraind om samen met de kansarmen te werken aan hun herintroductie in de maatschappij. De donatie van Strand Associates Consulting werd aangewend om een eerste reeks van trainingen te organiseren.

Theo Vaes, bezieler en mede-oprichter van Armen Tekort vzw, getuigt :

“5000 kansrijke buddies intensief opleiden is geen sinecure. Blended learning en Massive Open Online Courses vormen naast geavanceerde didactische methodes een belangrijk onderdeel. Dankzij de innovatiesteun van Strand Associates en haar klanten kunnen we samen investeren in een optimale leeromgeving.”

Strand Associates Consulting draag ATK een warm hart toe! Daarom brengen we hen met plezier onder de aandacht! Voor meer info over Armen Tekort vzw:

2013: a brief overview of a successful year!

Met enige trots kijkt Strand Associates Consulting terug op haar vierde levensjaar. De groeitrend werd verder gezet, en hoe! In moeilijke economische omstandigheden realiseerden we:

• Een algemene versnelde omzetgroei van 34%;
• Een tweejaarlijkse omzetverdubbeling sinds oprichting.

In 2013 werd ons team verder versterkt met nieuwe collega’s. De groei in talent bracht een groei in projecten met zich mee, en dat had een positieve impact op de cijfers!

And there was more!

Cijfers zeggen niet alles over het succes van een organisatie. De groei van Strand Associates was duidelijk aanwezig in de meest voelbare vorm: we lanceerden in 2013 een nieuw departement, Strand Associates Pharmaceuticals & Life Sciences. Met een vernieuwde Board of Advisors, een Senior Strategic Client Manager en een Marketing Officer werden verder een aantal ondersteunende diensten aan de business toegevoegd. Strand Associates Consulting is gewapend voor de toekomst!

What will 2014 bring?

In 2014 wordt Antwerpen wellicht te klein. We mikken op de opening van een tweede vestiging in Brussel. Natuurlijk wil Strand Associates Consulting de huidige groeitrend blijven aanhouden. Daartoe hebben we onszelf opnieuw uitdagende targets opgelegd voor 2014. En verder blijven we doen waar we goed in zijn: een aanbevolen recruitment service leveren voor al onze huidige en nieuwe klanten en kandidaten.

But wait, there’s also this…

In 2014 bestaat Strand Associates Consulting 5 jaar en dat laten we niet onopgemerkt voorbij gaan...
Hou onze website en social media in het oog voor aankondigingen en updates!

Snel zoeken