Strand Associates Consulting lanceert het Young Potentials Program!

Strand Associates Consulting gaat deze zomer op zoek naar ondernemende young graduates met een voorliefde voor sales! De bedoeling is om jonge afgestudeerden een kans te geven om zich na de studies verder te vormen. Stéphane Collignon, managing director bij Strand Associates Consulting, legt uit waarom ze kozen voor een “young potentials program” (YPP).

Strand’s Young Potential Program

In-house werd er een gebalanceerd programma uitgewerkt, gebaseerd op drie pijlers”, verklaart Stéphane Collignon. “De young potentials leren alle ins & outs over de recruitment business via een unieke on-the-job werkervaring. Ze opereren vanaf dag één als een volwaardig lid van één van de interne teams. Daarnaast krijgen ze ook een doorgedreven sales training op maat: van algemene concepten, tot praktische één-op-één rollenspellen. Zo genieten ze een unieke kans om hun eigen sales skills te ontdekken, bij te schaven en te ontplooiien. Ten slotte is er ook een deel project management voorzien. De young potentials krijgen autonomie over enkele projecten die ze zelf van A tot Z moeten beheren en uitwerken.”

Waarom een Young Potential Program?

Omdat Strand Associates Consulting ook een kans wil geven aan jonge, gemotiveerde “entremployees”: werknemers die ondernemend willen zijn binnen een grotere organisatie!

Jonge mensen hebben het sowieso niet gemakkelijk om een eerste job te vinden. Vaak vormt “geen ervaring” een struikelblok. Via ons YPP bouwen we samen met de young graduates aan hun werkervaring. Bovendien laten we hen proeven van een echte sales ervaring in een ondernemende omgeving; iets wat je op school, of in theorie niet kan leren! Via Strand’s YPP geven we jonge mensen de kans om de eigen kwaliteiten te ontdekken, aan te wenden en verder te ontplooiien om later gemakkelijker de professionele stap vooruit te kunnen zetten, eventueel naar een eigen onderneming”, aldus Stéphane Collignon.

De meerwaarde van Strand’s Young Potential Program

Bij een succesvolle doorloping van het YPP krijg je het “Recommended Business Consultant” certificaat. Bovendien krijg je een full-time job aangeboden als business consultant bij Strand Associates Consulting en kan je rekenen op een competitief vast loon, een heel aantrekkelijk bonussysteem en extra-legale voordelen (bedrijfswagen, tankkaart, GSM, hospitalisatieverzekering).

Stéphane Collignon: “Het certificaat is ook een garantie op een succesvolle carrière buiten Strand Associates Consulting. Als recommended recruitment partner hebben we een uitgebreid netwerk aan organisaties die steeds op zoek zijn naar talentvolle mensen. Indien de professionele verwachtingen van onze young potentials buiten Strand Associates Consulting liggen, treden wij op als referentie voor onze alumni door hen proacief aan te bevelen binnen ons grote netwerk. Je kan dus steeds terugvallen op Strand Associates Consulting voor de beste professionele opportuniteiten.”

Managing partners (v.l.n.r.) David Peters, Stéphane Collignon & Gaël Terroir: "We zullen elk persoonlijk de young potentials begeleiden voor een maximum ervaring gedurende het YPP".

Meer informatie over het Young Potential Program kan je vinden op onze website.
Snel zoeken